Subject: FW: Valli-Uuesalu planeeringust
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Feb 2024 13:04:20 +0200

Palun reg

From: Eduard Ventman <[email-masked]>
Sent: Tuesday, February 20, 2024 11:38 AM
To: Eerik Kask | K-Projekt <[email-masked]>; Krista Einama
<[email-masked]>
Cc: Priit Põldmäe <[email-masked]>; Kadre Rumm
<[email-masked]>
Subject: Vs: Valli-Uuesalu planeeringust

Tere

Koosolek oleks kindlasti vajalik. Samas tuleb tähelepanu pöörata
arengutele mis mõjutavad kogu selle piirkonna arengut. Käimas on
kompromisskokkuleppe sõlmimine Kuusiku detailplaneeringuga seoses. Selles
kokkuleppe sõlmimise kohustuseks on elamuala arendajale pandud kohustuseks
eelnevates kirjades mainitud ringtee ehitus (Kangru tee ja Kurna-Tuhala
tee ringristmik). Sellega seoses oleme meie seisukohal, et Valli ja
Uuesalu dp arendajale sama kohustuse lisamine pole mõistlik. Meie
ettepanekud arenduskohustuse jagamisel oleksid:

1.	Kangru tee ja Kurna-Tuhala tee ringristmiku ehitamise kohustus
jätta Kuusiku planeeringu arendajale.
2.	Valli ja Uuesalu dp arendajale jätta kohustus "vuntside" ehitus
Tallinna ringteele.

3.	Öövahi tee ja Kurna-Tuhala tee ringristmiku ehitamise kohustus
Põllumehe arendajale. See kohustus eeldab ka Rae valla kaasamist. See
ringtee väljaehitamise kohustuse kohta on meil kõige vähem infot.

Lugupidamisega

Eduard Ventman

vallaarhitekt

  _____

Saatja: Eerik Kask | K-Projekt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 19. veebruar 2024 12:03
Adressaat: Eduard Ventman <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: FW: Valli-Uuesalu planeeringust

Tere

Oleme pisut arutanud neid Transpordiameti küsimusi (seoses ringteede
väljaehitamisega jms) – ehk teeksime mõnipäev sellise nõupidamise, kus
saaksime seda arutada. Teie, Transpordiamet, mina ja arendaja näiteks? Vt
allpool Transpordiameti vastus.

Tervitades

Eerik Kask
mob +372 5340 5637

 <http://kprojekt.ee/>

From: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 14, 2024 8:20 AM
To: Eerik Kask | K-Projekt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Valli-Uuesalu planeeringust

Tere,

Valli ja Uuesalu detailplaneeringu kohustuseks peaks jääma Tallinna poolne
ringristmik ehk seal kus ristub T11115 Kurna-Tuhala maantee riigiteega nr
11505 Vaela tee.

Lugupidamisega,

Krista Einama